25 января 2017 г.

Прысуд

"Прысуд" (Пётр Сямінскі)

Непрызнанасць – не д’яблава кара,
А надзеі лядзяш сярод зім.
Непатрэбна нам многа Ікараў:
І адзін стаў вядомы не ўсім.

Непрызнанасць – не жарт лёсу-скнары
І не здзекі маўчання ляза,
А адлегласць ад прывіднай мары
Аж да явы, святой, як сляза.

Непрызнанасць – таемная ліра.
Не аб славе тужылі, аб ёй,
Тыя, што за аўтограф Шэкспіра
Скарбы творчасці скрылі сваёй…

Непрызнанасць – з млынамі змаганне,
Страта веры ў стваральнасці цуд.
Непрызнанасць – цень чорны чакання,
Пажыццёвы бязглузды прысуд.

9 комментариев:

  1. Анонимный12.02.2017, 00:52

    Пусть не весь мир, всего лишь пара глаз,
    В которых плещется ПРиЗНАНЬЕ…
    Все мысли и стихи - о Вас.
    …И новой встречи ожиданье…..

    ОтветитьУдалить
  2. Пусть не Вселенная, всего-то лишь Планета,
    Незримая почти что никому...
    Встречаются там в рифмах два поэта,
    Но вместе не увидеть им Луну...

    ОтветитьУдалить
  3. Анонимный15.02.2017, 04:06

    Луна для всех одна, хоть разный ракурс….
    Поэта два. Но в том и жизни суть:
    Пусть треплют все ветра избитый парус,
    …Моя молитва об одном: пиши и будь….

    ОтветитьУдалить
  4. Писать мне в радость под Луной беспечной –
    Я этим в своей жизни и дышу.
    А Вас, хоть треплют ветры парус вечный,
    Читать и комментировать прошу!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Анонимный28.02.2017, 00:53

      Мольбе о комментариях я внемлю,
      Ведь я, по сути, этим и дышу
      И пусть из разных с Вами мы Вселенных,
      Но так о многом каждый раз прошу…

      Удалить
    2. Мелькают образы, метафоры и стоны...
      Шагает Жизнь проторенной тропой.
      Мне не нужны ни слава, ни поклоны,
      Я там уже в объятьях Неземной
      Вселенской озорной цивилизации,
      Влюбившейся в мои аллитерации...

      Удалить
    3. Анонимный06.03.2017, 01:19

      Ни слава, ни поклоны не помеха
      Тому ,кто одним росчерком пера
      Добиться неземного смог успеха
      Влюбив Вселенную и в рифмы и в себя)

      Удалить
  5. Прызнанасць – д’яблава кара,
    Няўстойліва пламя сярод зім.
    Нам патрэбна многа Ікараў:
    Каб гарэлі ўсе як адзін.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Прыемна чытаць пра сябе каментарый,
      Хвалюе падобных радкоў чарада.
      Прысуд успрымаецца новаю марай,
      Але, ўсёж, Ікараў чамусьці шкада…

      Удалить